Sådan får du kundernes accept til optagelse af samtale
Med Flexfone får I mulighed for at optage samtaler, der er foretaget af jeres medarbejdere. Alle samtaler er specificeret med samtaletidspunkt og en oversigt over lokalnumre på medarbejderne, som har deltaget i samtalerne.
Når I optager jeres samtaler, får I en lang række muligheder, da I kan analysere på jeres medarbejderes opkald.
Dette er især værdiskabende for virksomheder, som har salgs og serviceafdelinger, hvor det kan være relevant at gennemgå tidligere samtaler med henblik på en løbende optimering af medarbejdernes håndtering af salg og kundeservice.
Hos Flexfone gør de det nu nemmere for IT Forum Gruppens kunder at imødekomme Datatilsynets anbefalinger til afgivelse af samtykke ved optagelse af telefonsamtaler.
Med modulet “Optag samtale” i jeres kaldsflow kan der med tastetryk angives om man accepterer optagelse eller ej.
Flexfone kaldsflow - Skræddersy jeres telefoniløsning
Om I er en lille, mellem eller stor virksomhed, kan I med Flexfones visuelle Kaldsflow få en skræddersyet telefoniløsning helt efter jeres behov og ønsker!
Med modulet “Optag samtale” i jeres kaldsflow kan der med tastetryk angives om man accepterer optagelse eller ej.
DOWNLOAD Flexfone BROCHURE
Med Flexfone får du Danmarks mest intuitive og værdiskabende teleløsning – der er komplet integreret med mobil- og bordtelefoni og computere.