IT-Outsourcing

I en travl hverdag skal visse ting bare fungere.
IT eksempelvis.
Det har vi forstand på.

Hvorfor outsource?

IT er blevet forretningskritisk for alle moderne virksomheder. Uden et velfungerende it-setup er det ganske enkelt ikke muligt at drive forretning. Men hvornår skal man investere i ny hardware og nye systemer, og hvor specialiserede it-kompetencer bør man have in-house? Det er spørgsmål, mange virksomheder stiller sig selv i en tid, hvor høje krav til effektivitet og it-sikkerhed gør det svært at navigere i de mange muligheder, og hvor investeringer i eget udstyr kan risikere at binde virksomheden til en uhensigtsmæssig og alt for dyr kurs.

Med IT Forum Gruppen som professionel it-samarbejdspartner kan du outsource hele eller dele af din it-drift og slippe for de mange bekymringer. Vi har kompetencerne og overblikket til at tage hånd om dine it-løsninger, så de altid matcher dine behov på effektiv vis. Vi sørger for sikker og stabil it-drift, dedikeret support i Helpdesken og et fleksibelt setup, der løbende kan tilpasses, efterhånden som dine behov og de tekniske muligheder ændrer sig. På den måde fremtidssikrer du din it-investering og får ro til at koncentrere dig om dét, du er bedst til.

Det handler om tillid og gode, personlige relationer

Få en it-samarbejdspartner, der tager din forretning seriøst uanset størrelse. Kontakt os og lad os tage en snak om hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Et godt og effektivt samarbejde

Mange virksomheder har efterhånden erfaring med flere forskellige it-leverandører, og hos vores kunder er budskabet klart: det er tilliden og de gode personlige relationer, der gør forskellen for et godt og effektivt samarbejde.

Som it-samarbejdspartner prioriterer vi netop nærhed, synlighed og tæt dialog.
Med godt 50 dedikerede og kompetente medarbejdere er vi store nok til at dække bredt rent fagligt og sikre en solid ekspertise i vores løsninger. Samtidig er vi små nok til at kende vores kunders individuelle behov og bevare den gode personlige kontakt, som er så vigtig for at få it-maskineriet til at køre bedst muligt hver eneste dag.

Hvad kan outsources?

Hos IT Forum Gruppen tager vi hånd om stort set alle former for it-behov og tilbyder løsninger, der dækker alt fra ganske få brugere til flere hundrede.

Vi laver alt lige fra telefoni og mail-opsætning over pc- og server-drift til avanceret it-infrastruktur og sikkerheds-tjek. Vi sørger for licenser, leverer hardware og software og fungerer som rådgiver, når der er brug for 3. parts-løsninger. For mange af vores kunder fungerer vi i praksis som virksomhedens egen it-afdeling og sikrer sammenhæng mellem alt fra computere, printere og servere til netværk, databackup og løsninger i skyen. Og pt. hjælper vi mange af vores kunder i gang med at udnytte de mange muligheder, hosting og andre cloud-løsninger åbner op for.

Vidste du, at...

It-outsourcing ofte resulterer i bedre it-sikkerhed?

Det viser flere undersøgelser, og det er et generelt billede vi genkender blandt vores egne kunder. Med en outsourcing-aftale bliver der automatisk taget hånd om nogle af de mest udbredte årsager til sikkerhedsbrud, nemlig manglende systemopdateringer og utilstrækkelig databackup. Derudover giver aftalen adgang til specialiserede kompetencer, som sjældent findes in-house.

Helpdesk

Ingen har lyst til at være et nummer i et stort, upersonligt system. Når det gælder IT, er det ikke bare irritation, der er på spil, men hele lønsomheden ved at outsource sin it-drift. Derfor skal hjælpen være hurtig og umiddelbar, hvad enten det er password’et eller noget mere kompliceret, der driller. Du skal ikke sendes rundt i en telefonjungle af uvidende support-medarbejdere eller gennem en lang proces for at oprette sag. Og så skal dialogen selvfølgelig foregå på helt almindeligt hverdags-dansk, så du ikke skal gætte dig til betydningen af indforståede it-udtryk.

Hos IT Forum Gruppen er hjælpen organiseret med dit behov for lettilgængelig og hurtig support i centrum. Kernen er Helpdesken, som du kontakter på samme nummer uanset hvornår problemet opstår og hvad det drejer sig om. I Helpdesken er det voksne systemkonsulenter med mange års erfaring, der tager imod dit opkald. De er på én og samme tid superkompetente og helt nede på jorden, og det er noget de ofte får ros for. Faktisk er vores kunder ”tilfredse” eller ”meget tilfredse” med vores indsats i Helpdesken cirka 95 procent af tiden.

Læn dig tilbage og lad os tage ansvaret

Få mere overskud i hverdagen med en professionel it-samarbejdspartner.
Kontakt os og lad os tage en snak om hvordan vi bedst kan tage hånd om dine it-behov.

Vidste du, at...

Gennemsnitsalderen for vores systemkonsulenter i Helpdesken er 35 år?

Med mangeårig erfaring og veludviklet forretningsforståelse er vores Helpdesk-konsulenter hurtige til at forstå hvad dit problem drejer sig om og sørge for den rette løsning.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.