Support

Brug for support?

Kontakt servicedesken, vi sidder klar til at hjælpe dig

Kontakt servicedesken

Skriv eller ring direkte til vores support.
Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Direkte nummer til ITF servicedesk, bruges ofte i hastesager i stedet for mail. Servicedesk vil oprette en ticket og afhjælpe problemet eller videreformidle til rette tekniker.

Skriv en e-mail til os og kort tid efter vil du  modtage et automatisk svar, med oprettelse af en ticket i vores supportsystem. Servicedesken vil derefter håndtere din opgave hurtigst muligt.

Åbningstider i servicedesken:

Mandag: 07.00 – 16.30
Tirsdag: 07.00 – 16.30
Onsdag: 07.00 – 16.30
Torsdag: 07.00 – 16.30
Fredag: 07.00 – 16.00

Vi holder åbent hele sommeren, samt mellem jul og nytår. 

Udover ovenstående åbningstider, findes der en vagtordning som kan kontaktes 24/7. Ring på telefonnummer 70 266 150 og indtast 4NB! Aktivering af vagttelefonen kan medføre ekstra omkostninger.

Fjernsupport

Klik på det ikon, som servicedesken beder dig om at bruge til fjernsupport:

24/7 SUPPORT

Akut brug for hjælp uden for vores åbningstid? Ingen problem, vores vagttelefon er bemandet døgnet rundt. Ring på 70 266 150, og tast 4, så er hjælpen nær. 

NB. Aktivering af vagttelefonen kan medføre ekstra omkostninger.

Vidste du, at...

Vi også forhandler pc'er og anden hardware?

For mange af vores kunder er vi fast hardware-leverandør. Med indgående kendskab til kundens forretning og it-infrastruktur kan vi nemt finde det rette udstyr. Vores indkøbere sidder klar til at hjælpe dig. 
Ring på +45 70 100 150 og tryk 2 for “salg”. 

Rul til toppen