Driftsstatus
Hold dig opdateret med den aktuelle driftsstatus
Driftsstatus
Vi oplever i øjeblikket unormal drift
Driftsstatus
Vi oplever normal drift.
Driftsstatus
15. Juni 2023 kl. 13.15
Vi oplever i øjeblikket visse performanceproblemer på vores platform. Dette påvirker udvalgte kunder, og vi beklager enhver ulejlighed, det måtte medføre. Vi forsikre jer om, at vi prioriterer dette problem højt, og vi sætter alle kræfter ind på at afhjælpe det så hurtigt som muligt.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
Planlagte opdateringer
Vi har i øjeblikket ingen planlagte opdateringer.
Tidligere udmeldinger
1-2 August 2023
Vores internetudbyder oplevede problemer på deres forbindelse.
Problemmet er løst.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
9-15. Juni 2023
Vi oplever i øjeblikket visse performanceproblemer på vores platform. Dette påvirker udvalgte kunder, og vi beklager enhver ulejlighed, det måtte medføre. Vi forsikre jer om, at vi prioriterer dette problem højt, og vi sætter alle kræfter ind på at afhjælpe det så hurtigt som muligt.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
10. Januar 2023 kl 11:15
Vores internetudbyder oplevede problemer på deres forbindelse.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
05. august 2022 kl 12:15
Vi har fundet fejlen, og er ved at udbedre fejlen.
Enkelte kan stadig opleve udfordringer, dette vil blive løst indenfor den nærmeste fremtid.
Ny status mandag d. 8 august kl. 09:00
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
27. April 2022 kl 12:30
Der har været en defekt switch, der har fejlet over til den sekundære switch, hvilket har givet et kort udfald for enkelte kunder.
Fejlen er fundet og vi oplever normal drift.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
07. marts 2022 kl 14:00
Vi oplever i øjeblikket udfald og netværksproblemer hos vores internetudbyder.
Det påvirker også VPN-forbindelsen.
Vi arbejder på sagen.
Fejlen er fundet og vi oplever normal drift.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
17. december 2021 kl 08:55
Vi oplever i øjeblikket netværksproblemer hos vores internetudbyder.
Fejlen er fundet på TDC backbone kl 10:10. TDC er påbegyndt fejlretningen.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING KL 11:15
18. Oktober 2021 kl 08:35
Vi oplever i øjeblikket drift forstyrrelser bl.a. i Citrix miljø.
Der er normal drift igen.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING KL 15:45
11. Oktober 2021 kl 13.25
Der er normal drift igen.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING KL 13.55
12. August 2021 kl 13.25
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING KL 14.05
9. Juli 2021 kl 09.00
Vi oplever i øjeblikket driftsforstyrrelser på udvalgte kunder i vores hosting miljø.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING KL 14.30
Problemer med at printe via hostingmiljøet bliver løst i nat 8. Juli 2021
Kære hostingbruger,
Microsoft har nu frigivet den ”patch”, som skulle løse de udfordringer, I har oplevet med print. Der er planlagt et servicevindue i nat, hvor vi foretager denne opdatering.
Vi beklager endnu en gang ulejligheden!
18. januar 2021 kl. 08.00: Wolters Kluwer
Wolters Kluwer-kunder oplever driftsproblemer i Citrix efter en opdatering. Vi arbejder på at udbedre disse fejl hurtigst muligt.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING 18/1-2020 kl.9:30: Problemet er løst – skulle du stadig opleve problemer, så bedes du prøve at logge af og på systemet og prøve igen.
23. november 2020 kl. 09.00: Wolters Kluwer
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING kl. 18.15: Problemet er løst.
13. november 2020 kl. 12.00: Webserver er nede
Vi oplever problemer med en enkelt webserver, hvilket betyder, at visse hjemmesider ikke svarer i øjeblikket. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt og opdaterer løbende.
Kontakt Helpdesken på telefon 70 266 150 eller email support@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING d. 14/11 kl. 13.00: Problemet er løst.
26. maj 2020 kl. 11.30: redHOST Webhotel
Vi oplever i øjeblikket driftsmæssige udfordringer for enkelte websites. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt og opdaterer løbende.
Kontakt Kenneth Hansen på telefon 70 100 150 eller email kha@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING kl. 12.30: Problemet er løst og vi er tilbage i fuld drift
12. maj 2020 kl. 09.05: redHOST webhotel
Vi oplever desværre udfald i driften for vores redHOST webhotel-kunder. Problemet skyldes udfordringer hos vores internetleverandør. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt og opdaterer løbende.
Kontakt Lisa Holm Jakobsen på telefon 69148448 eller email lhj@itf.dk, hvis du har spørgsmål.
OPDATERING kl. 09.45: Problemet er løst, og driften er nu normal igen.
24/7 support
Akut brug for hjælp uden for vores åbningstid?
Ingen problem, Helpdesken er bemandet døgnet rundt.