fbpx

Dental Mail

Flyt din mail i skyen og få sikkerhed i topklasse med Microsoft 365

Sikkert og professionelt mailsystem til tandlæger

At sende mails på sikker vis er en kompleks affære, der stiller høje krav til dit mailsystem. Det gælder ikke mindst for tandlæger, hvor kravene til datasikkerhed er høje. Mailsystemet skal ikke alene sikre, at de mails, tandlægeklinikken sender afsted, når sikkert frem til den rigtige modtager; den skal også beskytte dig selv og dine medarbejdere mod alt lige fra spam og malware til identitetstyveri.

Alt dette er der styr på med en Office 365-mailløsning, som opfylder alle krav til et professionelt mailsystem til tandlæger. Samtidig får I adgang til Microsofts mange kommunikations- og planlægningsværktøjer, der gør den daglige koordination mellem klinik-ejere og medarbejdere langt mere effektiv og overskuelig. Vi hjælper jer endda godt i gang med en gratis introduktion til det populære Microsoft Teams.

Læs vores 5 gode grunde til at komme i gang med Microsoft Teams

Sikkerhed

Højt sikkerhedsniveau med Exchange Online Protection og mulighed for tilkøb af Office 365 Advanced Threat Protection

Altid opdateret

Automatisk synkronisering af mails, kalendere og kontaktoplysninger på tværs af dine enheder

Brugervenlighed

Nemt at opsætte mail på nye enheder uden brug for support - fx når du får ny pc eller mobil

Microsoft Teams

Onlinemøder, videoopkald og effektivt samarbejde med Microsoft Teams ​

Office-pakken

Adgang til de nyeste versioner af alle de kendte Office-programmer

Fil-deling

Nem og sikker fil-deling via SharePoint og Microsoft Teams

Vælg den pakke, der bedst matcher klinikkens behov

Har tandlægeklinikkens medarbejdere forskellige bruger-behov?

Med en Office 365-mailløsning er det nemt at sammensætte sin egen kombination af pakker, så hver bruger får adgang til lige præcis de ydelser, der er behov for. Og husk du altid kan skifte pakke, hvis behovet ændrer sig.

365 Business Basic

Til dig der kan nøjes med webmail eller allerede har Outlook

kr. 39,-

per bruger/måned inkl. moms*

365 Business Standard

Fuld funktionalitet med alle Office-apps installeret på dit skrivebord

kr. 98,-

per bruger/måned inkl. moms*

*Betingelser:
Opstartspris: kr. 2.495,- inkl. moms.

Flytning af postkassen: kr. 995,-  per postkasse inkl. moms.

Følgende skal være til rådighed ved opstart:
DNS-oplysninger, brugernavne og adgangskoder til postkasser. IT Forum Gruppen er gerne behjælpelig med fremskaffelse af disse oplysninger, men fakturerer efter løbende tid.

Vi henviser derudover til gældende salgs- og leveringsbetingelser.

Sådan forløber flytningen af din mail

Step 1: Afklaring af behov

Hvilke behov for mail og anden kommunikation har din klinik?

Med Office 365 er det nemt at sammensætte sin egen kombination af pakker, så hver bruger får adgang til lige præcis de ydelser, der er behov for. Og hvis behovet ændrer sig, kan man altid skifte pakke.

Er du i tvivl om hvad du skal vælge, så tag en snak med Michael Stolpe

Step 2: Bestilling

Udfyld bestillingsformularen med information om de mailkonti, der skal flyttes til Office 365.

Hop til bestillingsformularen her

Step 3: Flytning

IT Forum Gruppen sørger for at flytte din postkasse fra den nuværende mailserver til Office 365.

Spørgsmål til flytningen? Kontakt Michael Stolpe

Step 4: Opsætning

Én af vores Helpdesk-medarbejdere hjælper dig i gang med dit nye professionelle mailsystem til tandlæger og sørger for korrekt opsætning på din pc eller mac samt din foretrukne mobile enhed.

Step 5: Kom godt igang

Som en ekstra bonus giver vi dig kvit og frit en kort intro til Microsoft Teams, så du hurtigt kan komme i gang med at udnytte de mange spændende muligheder i appen.

Læs vores 5 gode grunde til at komme i gang med Microsoft Teams

Få mere at vide

Vil du gerne vide mere om Office 365, inden du beslutter dig, eller er du i tvivl om hvilken pakke, der matcher behovene i din tandlægeklinik bedst? Tag en snak med Michael Stolpe og lad ham guide dig gennem processen.

Ring på 63 11 44 61 eller send en mail via knappen nedenfor.

Ofte stillede spørgsmål

Vi ved, at der kan opstå mange spørgsmål i forbindelse med udfasningen af jeres mailservice og flytningen til en ny mailløsning. Derfor svarer vi her på nogle af de oftest stillede spørgsmål og udvider løbende listen.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte systemkonsulent Lisa Holm Jakobsen.

Det er muligt at beholde mailadresser og domænenavne, da vi sørger for, at mailadresse og domæne bliver flyttet og redirected.

Nej, der kommer ikke til at være ændringer i prisen på webhotellet. Vores primære service er hosting af webhoteller – mailservice har været en bonusfeature vi har tilbudt.

Ja, absolut. Hvis du har flere domæner, kan vi lave flere forskellige tenant-setups, der passer til jeres behov.

Nej. Vi sørger for, at dine mails bliver flyttet med over i den nye mailløsning.

Nej. Da vi lukker ned for mailservicen, betyder det også, at webmail bliver lukket ligesom tilgang til mails i en mailklient – fx Outlook, Thunderbird eller lignende.

Brug for support?

Med et Helpdesk-abonnement er der hurtig hjælp at hente, når teknikken driller eller du har spørgsmål til dit tekniske setup.

Scroll til toppen