Gå forrest som Office 365 Superbruger

Online kursus: Office 365 Superbruger

Dette kursus er for dig, der har en stor interesse i mulighederne i Office 365 og evt. skal fungere som ambassadør for implementeringen af Office 365 i jeres virksomhed.

På kurset gennemgår vi de mange muligheder for effektiv anvendelse af Office 365, og viser hvordan visionen om den moderne, fleksible arbejdsplads realiseres med Office 365. Uanset hvor du arbejder, vil du med Office 365 have fuld adgang til dine data. Kurset gennemgår også nogle af de mindre kendte men meget brugbare applikationer, som er en del af Office 365-suiten, herunder Planner, Stream og OneNote.

Kurset består af 2 moduler af 3 timers varighed.
Med max. 10 deltagere per kursus er der rig mulighed for at stille spørgsmål og interagere med underviser og med-kursister. Det sætter turbo på indlæringen og sikrer et højt udbytte.

Se det fulde kursusindhold længere ned på siden.

Forudsætninger

Du skal være nysgerrig på nye muligheder og være en god allround PC-bruger.

Pris

 Kurset koster 995 kr. per deltager.

Tilmelding

Tilmeld dig – og evt. kolleger – via knappen nedenfor. Angiv venligst navn, stilling, virksomhed og mail-adresse på alle deltagere.

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Jesper Rytter på 70 100 150 eller mail.

TID OG STED

Modul 1: 21. april 2020
Modul 2: 23. april 2020

Begge dage
kl. 09.00 – 12.00

ONLINE
Vi sender link efter tilmelding

Indhold modul 1

Klik for at læse mere

  • Log på Office 365-portalen
  • Navigation i Office 365
  • Ændring af dine indstillinger
  • Office installationer på forskellige sprog
  • Mulighederne med Office 365 på PC og Mac
  • Opsætning af synkronisering
  • Gem og åbne filer i desktop og Apps
  • Del dine filer direkte fra Ondrive
  • Håndteringen af dine filer i stifinder
  • Opsætning af OneDrive App mobile enheder
  • Gennemgang af synkroniseringsklienten
  • Hvornår kan Teams med fordel anvendes
  • Opret og rediger teams
  • Kanaler og faner
  • Kommunikation indenfor teams
  • Filer i Teams
  • Chat med kollegaer og eksterne
  • Videomøder

Indhold modul 2

Klik for at læse mere

  • Arkiv-funktionen
  • Fokuseret indbakke
  • Planlæg Teams-møder
  • Outlook i web-udgave
  • Opret opgaver i Planner
  • Se mine arbejdsopgaver
  • Tildel opgaver til andre
  • Samlet overblik over aktuelle opgaver
  • Upload videoer til Stream
  • Udgiv Teams online-møder i Stream
  • Trim din video
  • Registrering af personer i videoen
  • Opret en notesbog med sektioner og sider
  • Sammenkæd noter med Outlook og opret mødeområde til dagsorden, referater og lignende
  • Sammenkæd OneNote med Outlook-opgaver
  • Adgang til OneNote på web og mobil

Workshops skræddersyet til lige præcis din virksomhed

Matcher kurset ikke lærings-behovet i din virksomhed?
Intet problem. I samarbejde med Officekurser.dk tilbyder IT Forum Gruppen effektive lærings-forløb med workshops skræddersyet til din virksomhed.

Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Scroll to Top