fbpx

Få overblik over Office 365 og optimer hverdagen med bedre opgavehåndtering

Kom med til Office 365 seminar

Du har helt sikkert hørt om Office 365, men har du også forstået hvordan Office 365 adskiller sig fra de gamle Office-pakker eller hvordan Teams er det nye omdrejningspunkt i Office 365-suiten?

I samarbejde med officekurser.dk inviterer IT Forum Gruppen til et inspirerende formiddags-seminar.
Vi sætter fokus på mulighederne i Office 365 og sender dig hjem med nogle praktiske værktøjer, der – her og nu – sikrer dig en mere effektiv håndtering af dine daglige opgaver.

Se hele programmet længere ned på siden.

Relevant for dig...

  • der overvejer at implementere Office 365 i virksomheden
  • der gerne vil blive bedre til at udnytte de mange muligheder i Office 365 og få en mere overskuelig hverdag med nogle enkle praktiske værktøjer

Tilmelding

Tilmeld dig – og evt. kolleger – via knappen nedenfor. Angiv venligst navn, stilling, virksomhed og mail-adresse på alle deltagere. Deltagelse er gratis.

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Jesper Rytter på 70 100 150 eller mail.

TID OG STED

04. marts 2020

IT FORUM GRUPPEN
Kærvej 39, 5220 Odense SØ

08.30 – 12.00

Dagens program

Vi byder velkommen med frisk kaffe på kanden og lækkert morgenbrød.

  • Hvad er Office 365? 
  • Hvorfor bruge Office 365? 
  • Gennemgang af Office 365-portalen 
  • OneDrive 
  • SharePoint Online 
  • Teams 
  • Planner 

Vi strækker benene og snupper en frisk kop kaffe.

  • Fokus og effektivisering af din arbejdsform 
  • Handlings- og beslutningsprocessen 
  • 2 minutters reglen!
  • Hvad har du i din Indbakke? 
  • Strukturering af informationer
  • Undgå at glemme vigtige mails 
  • Håndtering af Opgaver og Kalenderaftaler
  • Introduktion til To do-appen 

Konkret læring i overskueligt format

Seminarets første del giver dig et hurtigt overblik over mulighederne i Office 365 og sammenspillet mellem de vigtigste dele af Office 365-suiten.

Herefter sætter vi fokus på personlige planlægning og bedre opgavehåndtering. Vi kender nok alle
til følelsen af at blive bombarderet med informationer og opgaver i hverdagen – ikke mindst haste- opgaver, der fuldstændigt ”vælter” vores planlægning.

Med paralleller til nyttige funktioner i bl.a. Outlook, Teams og Planner giver vi dig en række praktiske tips og værktøjer, der hjælper dig til at behandle informationer og opgaver på en struktureret og
effektiv måde. Det giver dig større overblik, så du undgår frustrationer over glemte opgaver og oversete deadlines, bliver bedre til at prioritere dine opgaver og i sidste ende øger din produktivitet.

Workshops skræddersyet til lærings-behovene i din virksomhed

Kom rigtigt fra start når du implementerer ny teknologi og applikationer.
I samarbejde med Officekurser.dk tilbyder IT Forum Gruppen effektive lærings-forløb med workshops skræddersyet til din virksomhed.

Kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne.

Scroll til toppen

Microsoft Teams:
5 gode grunde til at komme i gang

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.