KPI Måling med flexfone Erhvervstelefoni

Anvender du Plecto, men mangler real-time data fra dit telefonsystem?

Med integrationen mellem Plecto og Flexfone får du mulighed for at visualisere din real-time data fra Flexfone i Plecto. Ved hjælp af widgets som Leaderboards, Speedometer og Number Box kan antallet af kald fordelt på medarbejdere, besvarede opkald i alt og gennemsnitlig svartid visualiseres i Plecto.

Du kan nemt implementere Plecto i Flexfone og få et fuldt overblik over performance og gør det let at afrapportere til den øverste ledelse og bestyrelsen.

Implementeringen er enkel og integrationen er gratis. WIN – WIN 🏆🏆

Plecto er en real time data visualiserings- og engagementsplatform. Ved hjælp af visualiserings features som Dashboards og Reports giver Plecto sine kunder muligheden for at træffe de rette beslutninger på baggrund af real time indsigt i data. Produktet er yderst brugervenligt og gør data let tilgængeligt for alle medarbejdere. Ved hjælp af visualiserings og gamification features som Leaderboards, Notifications, Achivements og Contests øger Plecto engagementet og motivationen i teams på tværs af industrier og afdelinger.

Igennem visualiseringen af virksomhedens vigtigste KPI’er skabes der sund konkurrence og et positivt arbejdsmiljø, hvilket gør det let for alle medarbejdere at tage ansvar for virksomhedens vækst. For ledere hjælper Plecto med at automatisere processer og fjerne manuelt arbejde. Blandt andet giver Plectos Reports et fuldt overblik over performance og gør det let at afrapportere til den øverste ledelse og bestyrelsen.

Implementering:

  • Implementeringen er let og enkel. Integrationen er gratis, du skal blot have et aktivt abonnement hos Plecto og Flexfone. (IT Forum Gruppen kan hjælpe dig med Flexfone)
  • Du kan starte en gratis prøveperiode på www.plecto.com

Fordele:

  • Øget performance ved hjælp af den stærkeste visualiseringsplatform.
  • Et redskab som skræddersys efter kundernes individuelle behov.
  • Ubegrænsede antal integrationer.
  • Brugervenligt og intuitivt produkt.
  • Løsningsorienteret og effektiv kundeservice.
  • Ubegrænsede antal Dashboards.
Live data om opkald gøres tilgængeligt i opbygningen af dashboards. Vis blandt andet antal kald, ubesvarede kald, varighed, omstillede kald og besvarede kald pr. medarbejder.
Scroll to Top