CompliT

Kontakt og support

Nu en del af noget større

Som du sikkert ved, bliver CompliT en del at IT Forum Gruppen A/S, hvilket giver os større og bredere skuldre til at dække hele Danmark, så vi kan være endnu tættere på vores brugere. Vi er nu fordelt på tre lokationer rundt i Danmark: Aarhus, Odense og København.

Selvom vi på sigt skifter navn til IT Forum Gruppen, vil du stadig opleve samme nærværende kundeservice og høje faglighed. Vi har stadig det samme telefonnummer, de samme mailadresser og det er stadig de samme mennesker, som håndterer dit IT. Fokus vil også fremover være på nærhed, eller som vi skriver på vores hjemmeside ”Store nok til at kunne, små nok til at kende”.

Hvad skal du være opmærksom på?
Vi skifter adresse og flytter til Sivlandvænget 29, 5260 Odense den 11. november 2022. 
Der vil komme et IT Forum Gruppen skilt ved indgangen.

Alle aftaler og forpligtelser forbliver uændret. Så indtil videre skal du blot glæde dig sammen med os over, at din IT-udbyder nu har flere muskler til at håndtere din IT-løsning.

COMPLIT

Support & Kontakt

Mange muligheder for support og kontakt
Du har mange muligheder for at komme i kontakt med os! Vi svarer både på telefonen og via vores forskellige mails.

Telefonsupport
Hvis du skal fejlmelde et system, spørge til nyt udstyr, ønsker vejledning til dit udstyr eller andet, så er vores telefonsupport åben mandag til torsdag mellem klokken 8 og 16 og fredag mellem klokken 8 og 15.

Vores telefonnummer er +45 70 22 40 42.
Her kommer du til at at tale med én af vores teknikere.
Hvis alle teknikerne er optaget, kommer du til at tale med vores salgsfolk eller direktøren ham selv, som vil sørge for, at du bliver kontaktet, så hurtigt det kan lade sig gøre.

On site-support
Fra kontoret i Odense kører vores mandskab ud og løser både små og store opgaver.

Fjernsupport
Med Remote Service kan mandskabet hos CompliT hurtigt og dynamisk starte fjernbetjening og fejlsøgning af dit IT-System.
Du slipper for ventetid og kan kan lave noget andet, mens vi afhjælper dit problem.
Vær opmærksom på, at denne service tilbydes kun efter aftale.

Mailsupport
Vores mailsupport er et ticket-system, hvor din fejlmeddelelse og/eller spørgsmål kort efter afsendelse er synlig for alle vores teknikere.
Fejlmeddelelsen og/eller spørgsmålet popper op på vores storskærm på kontoret, og første ledige tekniker tager sig af din sag hurtigst muligt.
Du kan skrive til support@complit.dk hele døgnet.

Vær opmærksom på, at denne service kun udbydes efter aftale, og at selvom du har mulighed for at skrive til vores support hele døgnet, så er kontoret kun bemandet mandag til torsdag i tidsrummet 8-16 og fredag i tidsrummet 8-15, hvorfor vi ikke svarer uden for dette tidsrum.


“Store nok til at kunne, små nok til at kende”

Kære CompliT Kunde.

Gennem mange år har vi værdsat, når du har lagt vejen forbi vores adresse på Hunderupvej, og som vi stadig sætter stor pris på.
 
Fremover finder du os på ny adresse. 📍
Som et led i, at CompliT nu bliver en del af IT Forum Gruppen, flytter vi pr. 11. november 2022 til Sivlandvænget 29, 5260 Odense S.

Vi har derfor fremover vores faste ophold på Sivlandvænget 29 2. sal. Det er den røde bygning, der er placeret parallelt ud mod motorvejen. Vi råder nu over små 800 m2 kontor og mødelokaler.

Hvilken betydning får det for mig? spørger du måske. Ingen!
Forskellen er den nye adresse i GPS’en.
Vi står stadig klar til at levere IT-løsninger – og nu med et endnu stærkere hold og med afdelinger i hele landet som du kan finde i Aarhus, Ballerup og Odense.  

Vi kan som vanligt træffes på vores normale telefon nr. og mail.
Vi glæder os sammen med vores gode nye kolleger til at byde jer velkommen.

På gensyn.

CompliT – en del af IT Forum Gruppen A/S
Sivlandvænget 29, 5260 Odense S.
Telefon nr. 70 22 40 42.
Email: complit@complit.dk

Scroll to Top