fbpx

RedHOST Mail

Flyt din mail i skyen og få sikkerhed i topklasse med Microsoft 365

Professionel mailløsning med ekstra fordele

At sende mails på sikker vis er en kompleks affære, der stiller høje krav til din mailløsning. Den skal ikke alene sikre, at de mails, du sender afsted, når sikkert frem til rette modtager; den skal også beskytte dig selv mod alt lige fra spam og malware til identitetstyveri.

Alt dette er der styr på med en Office 365-mailløsning. Samtidig får du brugervenlighed i top og mulighed for at effektivisere din hverdag med Microsofts mange kommunikations- og planlægningsværktøjer, der alle spiller sammen med Outlook.

Har du spørgsmål til flytningen fra din nuværende mailservice til en ny mailløsning, så tjek vores Ofte Stillede Spørgsmål, som vi løbende udvider med flere spørgsmål og svar.

Sikkerhed

Højt sikkerhedsniveau med Exchange Online Protection og mulighed for tilkøb af Office 365 Advanced Threat Protection

Altid opdateret

Automatisk synkronisering af mails, kalendere og kontaktoplysninger på tværs af dine enheder

Brugervenlighed

Nemt at opsætte mail på nye enheder uden brug for support

Microsoft Teams

Onlinemøder, videoopkald og effektivt samarbejde med Microsoft Teams ​

Office-pakken

Adgang til de nyeste versioner af alle de kendte Office-programmer

Fil-deling

Nem og sikker fil-deling via SharePoint og Microsoft Teams

Vælg den pakke, der bedst matcher dine behov

Brugere med forskellige behov?

Med en Office 365-mailløsning er det nemt at sammensætte sin egen kombination af pakker, så hver bruger får adgang til lige præcis de ydelser, der er behov for. Og husk du altid kan skifte pakke, hvis behovet ændrer sig.

365 Business Basic

Til dig der kan nøjes med webmail eller allerede har Outlook

kr. 31,50

per bruger/måned ekskl. moms*

  • Mailhosting med postkasse på 50 GB
  • Opsætning af SPF-record og DKIM
  • 1 TB lagerplads i OneDrive
  • Online-adgang til Outlook, Word, Excel og PowerPoint

365 Business Standard

Fuld funktionalitet med alle Office-apps installeret på dit skrivebord

kr. 78,70

per bruger/måned ekskl. moms*

  • Mailhosting med postkasse på 50 GB
  • Opsætning af SPF-record og DKIM
  • 1 TB lagerplads i OneDrive
  • Fuld installation af alle Office-apps på op til 5 enheder per bruger

* Flytning af postkassen koster et engangsbeløb på 495,- kr. ekskl. moms per bruger.

Sådan forløber flytningen af din mail

Step 1: Afklaring af behov

Hvilke behov for mail og anden kommunikation har din virksomhed?

Med Office 365 er det nemt at sammensætte sin egen kombination af pakker, så hver bruger får adgang til lige præcis de ydelser, der er behov for. Og hvis behovet ændrer sig, kan man altid skifte pakke.

Er du i tvivl om hvad du skal vælge, så tag en snak med vores dygtige systemkonsulent Lisa Holm Jakobsen

Step 2: Bestilling

Udfyld bestillingsformularen med information om de mailkonti, der skal flyttes til Office 365.

Hop til bestillingsformularen her

Step 3: Flytning

IT Forum Gruppen sørger for at flytte din postkasse fra den nuværende mailserver til Office 365.

Spørgsmål til flytningen?
Tjek vores Ofte Stillede Spørgsmål

Step 4: Opsætning

Lisa eller én af vores andre Helpdesk-medarbejdere hjælper dig i gang med din nye mailløsning og sørger for korrekt opsætning på din pc eller mac samt din foretrukne mobile enhed.

Step 5: Kom godt igang

Som en ekstra bonus giver vi dig kvit og frit en kort intro til Microsoft Teams, så du hurtigt kan komme i gang med at udnytte de mange spændende muligheder i appen.

Få mere at vide

Vil du gerne vide mere om Office 365, inden du beslutter dig, eller er du i tvivl om hvilken pakke, der matcher behovene i din virksomhed bedst? Tag en snak med vores systemkonsulent Lisa Holm Jakobsen og lad hende guide dig gennem processen.

Ring til hende på 70 266 150 eller send en mail via knappen nedenfor.

Ofte stillede spørgsmål

Vi ved, at der kan opstå mange spørgsmål i forbindelse med udfasningen af jeres mailservice og flytningen til en ny mailløsning. Derfor svarer vi her på nogle af de oftest stillede spørgsmål og udvider løbende listen.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte systemkonsulent Lisa Holm Jakobsen.

Det er muligt at beholde mailadresser og domænenavne, da vi sørger for, at mailadresse og domæne bliver flyttet og redirected.

Nej, der kommer ikke til at være ændringer i prisen på webhotellet. Vores primære service er hosting af webhoteller – mailservice har været en bonusfeature vi har tilbudt.

Ja, absolut. Hvis du har flere domæner, kan vi lave flere forskellige tenant-setups, der passer til jeres behov.

Nej. Vi sørger for, at dine mails bliver flyttet med over i den nye mailløsning.

Nej. Da vi lukker ned for mailservicen, betyder det også, at webmail bliver lukket ligesom tilgang til mails i en mailklient – fx Outlook, Thunderbird eller lignende.

Bestilling

Vi har gjort det nemt for dig at bestille din nye Office 365-mailløsning.
Udfyld formularen her, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Brug for support?

Med et Helpdesk-abonnement er der hurtig hjælp at hente, når teknikken driller eller du har spørgsmål til dit tekniske setup.

Scroll til toppen

Brug for support?
Med et Helpdesk-abonnement får du hurtig hjælp når teknikken driller

Microsoft Teams:
5 gode grunde til at komme i gang

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.