Tilføj autosvar

Hvordan tilføjer jeg autosvar i Outlook, som fortæller jeg er fraværende?


Åbn Outlook (1)

Klik på Filer (2)

Klik på Automatiske svar ikonet (3).

Vælg Send autosvar (4), og indtast eventuelt tidsintervallet for, hvor længe autosvaret skal være aktiveret, ved at klikke Send i dette tidsinterval og tilføj start- og sluttidspunkt (5).

Vælg om autosvaret skal være aktivt for kollegaer internt i min organisation (6) eller eksterne uden for min organisation (7). Indsæt evt. samme tekst i begge faner.

Skriv teksten til dit ønskede autosvar (8), og afslut ved at klikke OK (9).

Dit autosvar til nu tilføjet.


Relaterede vejledninger


Var denne artikel nyttig?

Relaterede artikler

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen