1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Fjernskrivebord
  4. Optimer oplevelsen af login.hosit.dk

Optimer oplevelsen af login.hosit.dk

Hvordan optimerer jeg performance på login.hosit.dk, når jeg oplever den bliver afbrudt?


Bliver du jævnligt afbrudt i din fjernbordssession så er det formodenlig en indstilling i din browser som mangler.

For at løse problemet skal du lave en justering i den browser som du benytter til https://loginportal.hosit.dk på følgende måde:


Microsoft Edge Browser

Vælg på de tre prikker øverst til højre i Edge (…) (1)

Vælg Indstillinger (2)

Vælg Tilstand og ydeevne (3)

Vælg Ydeevne (4)

Ud for Sæt aldrig disse websteder i slumretilstand tryk Tilføj websted (5)

Skriv loginportal.hosit.dk (6)

Tryk Tilføj (7)


Google Chrome Browser

Vælg på de tre prikker øverst til højre i Chrome (…) (1)

Vælg Indstillinger (2)

Vælg Effektivitet (3)

Ud for Sørg for at disse websites altid er aktive tryk Tilføj (4)

Skriv loginportal.hosit.dk (5)

Tryk Tilføj (6)

Var denne artikel nyttig?

Relaterede artikler

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen