Hvordan optimerer jeg performance på login.hosit.dk, når jeg oplever den bliver afbrudt?
Bliver du jævnligt afbrudt i din fjernbordssession så er det formodenlig en indstilling i din browser som mangler.
For at løse problemet skal du lave en justering i den browser som du benytter til https://loginportal.hosit.dk på følgende måde:
Microsoft Edge Browser
Vælg på de tre prikker øverst til højre i Edge (…) (1)
Vælg Indstillinger (2)

Vælg Tilstand og ydeevne (3)
Vælg Ydeevne (4)

Ud for Sæt aldrig disse websteder i slumretilstand tryk Tilføj websted (5)

Skriv loginportal.hosit.dk (6)
Tryk Tilføj (7)

Google Chrome Browser
Vælg på de tre prikker øverst til højre i Chrome (…) (1)
Vælg Indstillinger (2)

Vælg Effektivitet (3)
Ud for Sørg for at disse websites altid er aktive tryk Tilføj (4)

Skriv loginportal.hosit.dk (5)
Tryk Tilføj (6)
