1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Mobilenheder
  4. Opsætning af mail på mobil efter skift til ExchangeOnline
  1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Mail
  4. Opsætning af mail på mobil efter skift til ExchangeOnline

Opsætning af mail på mobil efter skift til ExchangeOnline

Hvordan opsætter jeg min mail på min mobiltelefon efter min mail er flyttet til skyen hos Microsoft?


Når din mail flyttes til ExchangeOnline, vil din mail på telefonen stoppe med at virke i det øjeblik skiftet foretages. Derfor skal du fjerne din nuværende mailkonto og sætte din mail op på din mobiltelefon igen efter skiftet.

Sådan fjerner du din mailkonto fra din mobiltelefon (vælg en af følgende):

Sådan sætter du din mailkonto op på din mobiltelefon (vælg en af følgende):

Bemærk: Hvis du skal tilgå delte/fælles postkasser fra din mobiltelefon, skal du vælge at opsætte din mail i Outlook app’en fremfor den integrerede app.


Var denne artikel nyttig?

Relaterede artikler

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen