1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Installation af programmer via Firmaportalen

Installation af programmer via Firmaportalen

Hvordan installerer jeg programmer på min Modern Workplace computer, når jeg ikke er administrator?


Det er ikke muligt selv at installere programmer fra internettet på Modern Workplace. Alle programmer, som er godkendt til installation, ligger tilgængelig i det der hedder Firmaportal, hvor du har adgang til at installere fra.

Bemærk: Er de programmer, du ønsker at installere, ikke at finde i Firmaportalen, skal du kontakte IT Forum Gruppen.

Åbn Søg (1)

Søg efter Firmaportal (2)

Åbn Firmaportalen (3)

Klik på Apps (4)

Vælg det program eller den genvej du ønsker at installere (5)

Klik Installer (6)

Når programmet er færdiginstalleret, kan du finde programmet på din computer eksempelvis ved at søge det frem i Søg i proceslinjen.

Var denne artikel nyttig?

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen