1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Microsoft 365
  4. Office 365 – installation på lokal PC

Office 365 – installation på lokal PC

Hvordan installerer jeg Office 365 på min lokale PC?

Bemærk! Du skal afinstallere din nuværende Office pakke, inden du installerer Office 365. Det kan du gøre ved at følge vejledningen: Afinstaller Office pakken.


Med et Office365 abonnement er det tilladt at installere officepakken på din lokale computer.

Du skal være opmærksom på, at hvis du ikke har modtaget et separat login til Office365, skal du benytte dine normale loginoplysninger; mailadresse og kode.

Hvis du er ny bruger og ikke har modtaget et separat login, skal du først logge på webmail – mail.hosit.dk eller fjernskrivebordet og skifte din kode, før du kan logge på din Office365 konto.

Bemærk! Der kan gå op til 30 minutter fra du ændrer koden, til den er synkroniseret til Microsoft.

Sørg for at du er på din lokale PC, minimer fjernskrivebordet eller log af i startmenuen.

Åbn din browser og gå til adressen portal.office.com

Log ind med din Office365 konto. Ved at indtaste din mailadresse (1) og adgangskode (2).

Tryk Log på (3).

Klik på Installer Office 2016 (4).

Tryk på Kør (5).

Tryk på Ja (6) til at programmet/appen må foretage ændringer på din PC.

Når Office er installeret kan programmerne søges frem under Start.


Var denne artikel nyttig?

Relaterede artikler

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen