Hvordan deler jeg min kalender med en kollega?
Åbn Outlook (1).
Gå i Kalender (2). Højreklik på din kalender (3), og vælg Egenskaber (4).
Vælg fanebladet Tilladelser (5), og klik Tilføj… (6).
Vælg den/de bruger(e), som du vil dele din kalender med (7). Tryk Tilføj (8), og derefter OK (9).
Vælg nu hvilket tilladelsesniveau den valgte bruger skal have til din kalender (10).
Hvis brugeren skal kunne kigge i din kalender, kan du med fordel vælge den foruddefinerede Korrekturlæser (11).
Hvis brugeren skal kunne oprette, redigere og slette i din kalender, kan du med fordel vælge den foruddefinerede Udgivende redaktør (12).
Det er også muligt at redigere tilladelsesniveauet manuelt ved at tilføje/fjerne i de forskellige indstillinger.
Klik OK (13), når du har tilføjet det ønskede tilladelsesniveau.
Relaterede vejledninger