Din PC lever ikke op til de gældende sikkerhedsindstillinger – Default Compliance Policy
1. Identificer enheden
I Firmaportalen på din pc kan du se enhedsnavnet på den pc, der ikke overholder sikkerhedsindstillingerne. Du kan åbne Firmaportalen ved at klikke på linket nederst i mailen fra Microsoft, eller ved at søge Firmaportalen fra via Windows flaget nederst i venstre hjørne.
Det kan ske at du står som ejer af flere enheder. Så start med at følge denne vejledning for at se, hvordan du finder en PCs enhedsnavn.
Vejledning – Sådan finder du din computers enhedsnavn
2. Genstart din pc
Luk dine programmer og genstart den aktuelle PC.
3. Start synkronisering via Firmaportal
Når du starter en synkronisering i Firmaportalen, henter din PC de seneste opdateringer. Følg denne vejledning, som viser, hvordan du starter synkroniseringen.
Vejledning – Start synkronisering via Firmaportal
4. Tjek om problemet er løst
Når fejlen er forsøgt udbedret kan du i Firmaportalen tjekke om problemet er løst, så du sikrer at din PC ikke mister adgang til virksomhedsressourcer.
Vejledning – Tjek om din computer er compliant
5. Løser det ikke problemet?
Hvis udfordringen ikke løses vha. ovenstående, skal din PC nulstilles. Det gør du ved at følge denne vejledning:
Har du brug for hjælp til ovenstående, er du velkommen til at skrive til support@itf.dk. Bemærk at support ifm. ovenstående ikke er indeholdt i din serviceaftale og at support derfor vil være på regning.