1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Compliance – Code Integrity

Compliance – Code Integrity

Din PC lever ikke op til de gældende sikkerhedsindstillinger – Code Integrity 

1. Identificer enheden 

I Firmaportalen på din pc kan du se enhedsnavnet på den pc, der ikke overholder sikkerhedsindstillingerne. Du kan åbne Firmaportalen ved at klikke på linket nederst i mailen fra Microsoft, eller ved at søge Firmaportalen fra via Windows flaget nederst i venstre hjørne.
Det kan ske at du står som ejer af flere enheder. Så start med at følge denne vejledning for at se, hvordan du finder en PCs enhedsnavn. 

Vejledning – Sådan finder du din computers enhedsnavn

2. Genstart din pc

Luk dine programmer og genstart den aktuelle PC. 

3. Start synkronisering via Firmaportal 

Når du starter en synkronisering i Firmaportalen, henter din PC de seneste opdateringer. Følg denne vejledning, som viser, hvordan du starter synkroniseringen. 

Vejledning – Start synkronisering via Firmaportal

4. Tjek om problemet er løst

Når fejlen er forsøgt udbedret kan du i Firmaportalen tjekke om problemet er løst, så du sikrer at din PC ikke mister adgang til virksomhedsressourcer. 

Vejledning – Tjek om din computer er compliant

5. Aktiver sikkerhed i Defender

Hvis ovenstående ikke løser udfordringen, kan du selv gå ind og slå sikkerhedsindstillinger til i Defender. Se hvordan det gøres i følgende vejledning. 

Vejledning – Aktiver sikkerhed i Defender

Har du brug for hjælp til ovenstående, er du velkommen til at skrive til support@itf.dk. Bemærk at support ifm. ovenstående ikke er indeholdt i din serviceaftale og at support derfor vil være på regning. 

Var denne artikel nyttig?

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen