1. Hjem
  2. Videnbase
  3. Værktøjer
  4. Adobe licens udfordringer

Adobe licens udfordringer

Hvordan får jeg adgang til mit Adobe program, hvis programmet starter med fejlmeddelelse?


Bemærk! For at gennemføre denne vejledning kræver det, at du har licens til det Adobe program, du ønsker at åbne.

Følg vejledningen hvis du får følgende fejlbesked: Vi kan ikke bekræfte din abonnementsstatus

Åbn Adobe programmet Creative Cloud (1).

Log ud af Creative Cloud programmet ved at trykke på det runde ikon øverst til højre (2) og derefter Log ud (3).

Tryk Fortsæt (4).

Højreklik på proceslinjen i bunden af skærmen (5) og vælg Jobliste (6)

Hvis billedet ser således ud trykkes Flere oplysninger (7), ellers springes til næste punkt i vejledningen.

Tryk på fanebladet Detaljer (8), find og markér Creative Cloud.exe (9) og tryk Afslut job (10).

Tryk Afslut proces (11).

Start et tilfældigt Adobe program, f.eks. InDesign eller PhotoShop. Du vil nu blive bedt om at logge ind og problemet bør være løst.


Var denne artikel nyttig?

Relaterede artikler

Sprog / Language

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores Service Desk sidder klar til at hjælpe dig. Alt du skal gøre er at kontakte os.
Kontakt Support
Rul til toppen