fbpx

All Inclusive

360 graders it-support
uden ekstra regninger

Kom hurtigt videre når teknikken driller

Du kender det nok godt. Irritationen over IT, der ikke makker ret. Du googler og spørger måske et par kolleger, og pludselig er der gået en time, og du mangler stadig en løsning på dit problem. Alt sammen fordi du er bange for hvad det vil koste i ekstra-regninger at ringe til din it-leverandør.

Med vores All Inclusive-aftale er alle former for it-support inkluderet i ét abonnement til en fast lav månedlig pris. Helpdesken bliver ganske enkelt jeres Single Point Of Contact (SPOC), dvs. knudepunktet for alle it-relaterede spørgsmål og udfordringer. Det giver en række fordele for medarbejdere såvel som økonomichef og skaber et produktivt arbejdsmiljø, hvor teknologien ikke bremser eller skræmmer, og energien kan bruges på det, der bringer forretningen fremad.

Kort sagt kan du med en All Inclusive aftale roligt lade dine medarbejdere bruge Helpdesken lige så tosset de vil. Vi sender ingen ekstra regninger – heller ikke når det gælder it-problemer, vi egentlig ikke har ansvaret for.

Maksimer dit it-udbytte med All Inclusive:
Book et møde nu

Spildtid, lappe-løsninger og opsparet frustration. Uden tilstrækkelig support forringer du hurtigt udbyttet af dit it-setup.

Book et møde og lad os gennemgå din virksomheds it-setup og evt. eksisterende support-aftaler. Så kan vi bedre fortælle dig, hvordan en All Inclusive-aftale vil gøre hverdagen lettere for dine medarbejdere og samtidig give mening på bundlinjen.

Fordele ved en All Inclusive-aftale

Mindre spildtid

Lad ikke dine medarbejdere spilde deres dyre tid på problemer, som kan løses nemt og effektivt med et enkelt opkald til IT Forum Gruppens Helpdesk

Tryghed

Giv dine medarbejdere tryghed i hverdagen, når de – uanset problemets årsag – ved hvor de nemt kan henvende sig for at få hjælp.

Nul ekstra-regninger

Slip for negative overraskelser med ekstra-regninger for support på et problem, som du og medarbejderen allerede har glemt alt om

Øget sikkerhed

Undgå fiksfakserier, der kan kompromittere it-sikkerheden. Vi kender jeres it-setup og sørger for den rigtige hjælp fra start.

Få overblik over All Inclusive-aftalen

Den fysiske PC

Med vores All Inclusive-aftale kan medarbejderne nemt og effektivt få support, når der er udfordringer med deres PC eller bærbare. Aftalen dækker både fejlsøgning, fejlretning eller en komplet re-installation. Vælger en medarbejder at udskifte en ældre eller defekt PC med en ny, vil opsætningen af den nye enhed også være dækket.

Aftalen dækker selvfølgelig også skærm og tastatur samt tilbehør som mus, headset, web-kamera eller lignende. Den enkelte medarbejder kan frit kontakte Helpdesken og få hjælp.

Alle opgaver løses som udgangspunkt remote. Er det ikke muligt, besøger vi jer onsite uden ekstra omkostninger.

Fjernskrivebordet

For den enkelte bruger kan det være svært at vide, om et problem skyldes den fysiske pc eller fjernskrivebordet.

Med All Inclusive gør vi det nemt for brugeren, da aftalen dækker begge. Vi hjælper med alle typer spørgsmål og løser problemer ud fra devisen “det, der virkede i går, skal også virke i dag og i morgen”.

Microsoft 365

Microsoft 365 er vores mest populære platform til mail, samarbejde, filer, sikkerhed og administration af enheder. Med en løsning og platform, der favner så bredt, er det vigtigt og uundværligt med nem og hurtig adgang til support.

Med All Inclusive-aftalen kan alle brugere frit kontakte Helpdesken og få hjælp til opsætning, administration eller brugen af de mange forskellige applikationer i 365 universet.

Internetforbindelsen

Oplever du eller medarbejderne udfordringer med hastigheden eller stabiliteten af jeres internet-forbindelse, hjælper vi med at finde fejlen og rette den. Vi kontakter også gerne din internetudbyder, hvis det er der problemet ligger.

Ved defekt netværksudstyr er fejlsøgning dækket af All Inclusive-aftalen. Kan vi afhjælpe et problem med en genstart, opdatering eller andet som kan løses remote, er det ligeledes dækket. Skal vi besøge jer onsite for at fejlsøge yderligere eller udskifte defekt netværksudstyr, vil det være efter regning.

3. parts leverandører

Dit samlede it-setup består som regel af flere forskellige platforme og leverandører. Hos IT Forum Gruppen har vi typisk ansvaret for infrastruktur, servere og de enkelte pc’ere, mens økonomisystemer, CRM-systemer og lignende leveres af en 3. parts leverandør.

Med en All Inclusive-aftale fungerer vi som bindeleddet mellem 3. parts leverandørerne og jer som kunde. Helpdesken bliver dermed knudepunktet for alle former for hjælp og eneste kontaktpunkt for dine medarbejdere. Det vil stadig være 3. parts leverandøren, som har ansvaret for at løse det specifikke problem, men Helpdesken varetager den tekniske dialog og skubber på for en hurtig løsning.

IT-sikkerhed

Med en All Inclusive-aftale hjælper vi med opsætning af den nødvendige sikkerhed og tilbyder råd og vejledning til den enkelte bruger omkring sikker it-adfærd.

En forudsætning for optimal sikkerhed er vores AntiVirus-klient med tilhørende overvågning. Selve AntiVirus-abonnementet er dog ikke inkluderet i All Inclusive-aftalen.

Backup

For at have optimale muligheder for at hjælpe ved nedbrud, ransomware eller tyveri er det vigtigt med en aktiv backup-funktion hos den enkelte bruger. Som minimum anbefaler vi backup af Office 365 (ikke inkluderet), så mails samt data i OneDrive, SharePoint og Teams er sikret.

Med en All Inclusive-aftale hjælper vi med opsætning af backup, gendannelse af mistede filer (også de filer en medarbejder har slettet ved en fejl) og generel rådgivning omkring fil-håndtering, så alle filer kommer med i den daglige backup.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til All Inclusive-aftalen er du velkommen til at kontakte kommerciel chef, Jesper Rytter. Han sidder klar til at hjælpe på telefon 69 16 72 01 eller mail.

Følgende er eksempler på opgaver, der er inkluderet i All Inclusive-aftalen:

  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af bruger og sikkerhedspolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af delte postkasser
  • Nulstilling af glemte kodeord
  • Gendannelse af filer fra backup
  • Installation og opsætning af OneDrive
  • Installation og opsætning af Teams
  • Tilpasning af spamfilter
  • Løbende udrulning af best practice sikkerhedspolitik
  • Overvågning af PC backup
  • Udbedring af fejl på backup
  • Overvågning af Office 365 backup
  • Udbedring af fejl på Office 365 backups
  • Løbende udrulning af Best Practise sikkerhedspolitik
  • Fejlsøgning af problemer med Internettet
  • Fejlsøgning af problemer med netværket
  • Fejlsøgning af Wi-Fi problemer
  • Opdatering af Wi-Fi kodeord
  • Fejlsøgning af firewall problemer
  • Hjælp til garantisager på netværksudstyr
  • Løbende udrulning af Best Practice sikkerhedspolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af MX records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af TXT records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af PTR records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af A records
  • Genstart af printerkøer
  • Fejlsøgning på printproblemer
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af printer gruppepolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af printer drivere
  • Konfiguration af Outlook app
  • Konfiguration af Teams app
  • Konfiguration af OneDrive app
  • Opsætning af nye profiler på PC’er
  • Arkivere gamle bruger-konti (backup af mail og filer)
  • Opsætning og administration af sikkerhedspolitik
  • Opsætning af netværksdrev på PC’er
  • Løbende udrulning af Best Practise sikkerhedspolitik
  • Sikkerhedsopdateringer (patching)
  • Installation og opsætning af nye PC’er
  • Geninstallation af ældre/eksisterende PC’er
  • Oprettelse/sletning/redigering af bruger-konti
  • Nulstilling af glemte kodeord
  • Hjælp til problemer med Windows 10
  • Hjælp til problemer med Office-pakken
  • Hjælp til AntiVirus
  • Hjælp til problemer med hardware
  • Overvågning af AntiVirus og opdatering til nyeste versioner
  • Hjælp til garanti-sager, hvor der er aktiv support/producent-garanti
  • Windows Update af arbejdsstationer
  • Opdatering af godkendte 3. parts produkter
  • Statusmøder
  • Inspiration til brug af Office 365
  • Basis sikkerheds-tjek
  • Gendannelse af backup i forbindelse med virus eller ransomware
  • Hjælp i forbindelse med virusangreb
  • Remote sletning af mobiltelefoner ved tyveri
  • Gendannelse af filer som er slettet af bruger
  • Gendannelse af mails som er slettet af bruger
  • Spærring af konti ved bortvisning af medarbejder
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af brugere
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af bruger og sikkerhedspolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af delte postkasser
  • Nulstilling af glemte kodeord
  • Gendannelse af filer fra backup
  • Installation og opsætning af OneDrive
  • Installation og opsætning af Teams
  • Tilpasning af spamfilter
  • Løbende udrulning af best practice sikkerhedspolitik
  • Opsætning af nye profiler på PC’er
  • Arkivere gamle bruger konti (backup af mail og filer)
  • Opsætning og administration af sikkerhedspolitik
  • Opsætning af netværksdrev på PC’er
  • Løbende udrulning af Best Practise sikkerhedspolitik
  • Overvågning af PC backup*
  • Udbedring af fejl på backup*
  • Overvågning af Office 365 backup
  • Udbedring af fejl på Office 365 backups
  • Løbende udrulning af Best Practise sikkerhedspolitik
  • Fejlsøgning af problemer med Internettet
  • Fejlsøgning af problemer med netværket
  • Fejlsøgning af Wi-Fi problemer
  • Opdatering af Wi-Fi kodeord
  • Fejlsøgning af firewall problemer
  • Overvågning af Wi-Fi tilgængelighed
  • Overvågning af firewall tilgængelighed
  • Opdatering af firmware på firewall
  • Hjælp til garantisager på netværksudstyr
  • Løbende udrulning af best practice sikkerhedspolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af MX records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af TXT records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af PTR records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af A records
  • Statusmøder
  • Inspiration til brug af Office 365
  • Basis sikkerhedscheck
  • Gendannelse af backup i forbindelse med virus eller Ransomware
  • Hjælp i forbindelse med virusangreb
  • Remote sletning af mobiltelefoner ved tyveri*
  • Gendannelse af filer som er slettet af bruger*
  • Gendannelse af mails som er slettet af bruger
  • Spærring af konti ved bortvisning af medarbejder
  • Installation og opsætning af nye PC’er
  • Geninstallation af ældre/eksisterende PC’er
  • Oprettelse/sletning/redigering af bruger konti
  • Nulstilling af glemte kodeord
  • Hjælp til problemer med Windows 10
  • Hjælp til problemer med Office pakken
  • Hjælp til AntiVirus
  • Gendannelse af filer fra backup*
  • Hjælp til hardware problemer*
  • Overvågning af AntiVirus og opdatering til nyeste versioner*
  • Hjælp til garanti sager, hvor der er aktiv support/producent garanti
  • Windows Update af arbejdsstationer*
  • Opdatering af godkendte 3. parts produkter*
  • Genstart af printerkøer
  • Fejlsøgning på printproblemer
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af printer gruppepolitik
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af printer drivere
  • Konfiguration af Outlook app
  • Konfiguration af Teams app
  • Konfiguration af OneDrive app

*) kan kræve særlige aftaler, individuel opsætning eller tilvalg, som kan medføre ekstra omkostninger.

Scroll til toppen

Microsoft Teams:
5 gode grunde til at komme i gang

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.