SupportPLUS

360 GRADERS IT-SUPPORT

Kom hurtigt videre når teknikken driller

Du kender det nok godt. Irritationen over IT, der ikke makker ret. Du googler og spørger måske et par kolleger, og pludselig er der gået en time, og du mangler stadig en løsning på dit problem. Alt sammen, fordi du er bange for, hvad det vil koste i ekstra regninger at ringe til din it-leverandør.

Vores SupportPLUS aftale er specielt designet til at hjælpe dig med at få mest muligt ud af din digitale arbejdsdag. Vores aftale er målrettet mod at hjælpe dig med at klare de tekniske udfordringer, der ofte opstår i forbindelse med brugen af en computer.

Vi er dedikeret til at gøre teknologi enkel og tilgængelig for alle. Derfor tilbyder vi vores support til en fast overkommelig pris, og vores konsulenter er altid tilgængelige for at besvare spørgsmål og løse dine problemer.Så hvis du har brug for hjælp til din computer, er vi her for at hjælpe. Vores aftale er løsningen til at holde din computer kørende problemfrit og dig produktiv i dit digitale liv.

Kontakt os i dag for at lære mere om vores SupportPLUS aftale og hvordan vi kan hjælpe dig.

Maksimer dit it-udbytte med SupportPLUS
- Book et møde nu

Spildtid, lappeløsninger og opsparet frustration. Uden tilstrækkelig support forringer du hurtigt udbyttet af dit it-setup. 

Book et møde og lad os gennemgå din virksomheds it-setup og evt. eksisterende support aftaler. Så kan vi bedre fortælle dig, hvordan en  SupportPLUS aftale vil gøre hverdagen lettere for dine medarbejdere og samtidig give mening på bundlinjen.

Fordele ved SupportPLUS aftalen

Mindre spildtid

Lad ikke dine medarbejdere spilde deres dyre tid på problemer, som kan løses nemt og effektivt med et enkelt opkald til IT Forum Gruppens Helpdesk.

Tryghed

Giv dine medarbejdere tryghed i hverdagen, når de – uanset problemets årsag – ved, hvor de nemt kan henvende sig for at få hjælp.

Nul ekstra regninger

Slip for negative overraskelser med ekstra regninger for support på et problem, som du og medarbejderen allerede har glemt alt om.

Øget sikkerhed

Undgå fiksfakserier, der kan kompromittere it-sikkerheden. Vi kender jeres it-setup og sørger for den rigtige hjælp fra start.

Få overblik over SupportPLUS aftalen

Den fysiske PC

Med vores  SupportPLUS aftale kan medarbejderne nemt og effektivt få support, når der er udfordringer med deres PC eller bærbare. Aftalen dækker både fejlsøgning, fejlretning eller en komplet reinstallation. Vælger en medarbejder at udskifte en ældre eller defekt PC med en ny, vil opsætningen af den nye enhed også være dækket.

Aftalen dækker selvfølgelig også skærm og tastatur samt tilbehør som mus, headset, webkamera eller lignende. Den enkelte medarbejder kan frit kontakte Helpdesken og få hjælp. 

Alle opgaver løses som udgangspunkt remote. Er det ikke muligt, besøger vi jer onsite uden ekstra omkostninger.

Fjernskrivebordet

For den enkelte bruger kan det være svært at vide, om et problem skyldes den fysiske pc eller fjernskrivebordet.

Med  SupportPLUS aftalen gør vi det nemt for brugeren, da aftalen dækker begge. Vi hjælper med alle typer spørgsmål og løser problemer ud fra devisen “det, der virkede i går, skal også virke i dag og i morgen”.

Microsoft 365

Microsoft 365 er vores mest populære platform til mail, samarbejde, filer, sikkerhed og administration af enheder. Med en løsning og platform, der favner så bredt, er det vigtigt og uundværligt med nem og hurtig adgang til support.

Med All Inclusive aftalen kan alle brugere frit kontakte Helpdesken og få hjælp til opsætning, administration eller brugen af de mange forskellige applikationer i 365 universet.

Internetforbindelsen

Oplever du eller medarbejderne udfordringer med hastigheden eller stabiliteten af jeres internetforbindelse, hjælper vi med at finde fejlen og rette den. Vi kontakter også gerne din internetudbyder, hvis det er der, problemet ligger. 

Ved defekt netværksudstyr er fejlsøgning dækket af All Inclusive aftalen. Kan vi afhjælpe et problem med en genstart, opdatering eller andet, som kan løses remote, er det ligeledes dækket. Skal vi besøge jer onsite for at fejlsøge yderligere eller udskifte defekt netværksudstyr, vil det være efter regning.

3. parts leverandører

Dit samlede it-setup består som regel af flere forskellige platforme og leverandører. Hos IT Forum Gruppen har vi typisk ansvaret for infrastruktur, servere og de enkelte pc’ere, mens økonomisystemer, CRM-systemer og lignende leveres af en 3. parts leverandør.

Med en  SupportPLUS aftale fungerer vi som bindeleddet mellem 3. parts leverandørerne og jer som kunde. Helpdesken bliver dermed knudepunktet for alle former for hjælp og eneste kontaktpunkt for dine medarbejdere. Det vil stadig være 3. parts leverandøren, som har ansvaret for at løse det specifikke problem, men Helpdesken varetager den tekniske dialog og skubber på for en hurtig løsning. 

IT-sikkerhed

Med en  SupportPLUS aftale hjælper vi med opsætning af den nødvendige sikkerhed og tilbyder råd og vejledning til den enkelte bruger omkring sikker it-adfærd.

En forudsætning for optimal sikkerhed er vores AntiVirus-klient med tilhørende overvågning. Selve AntiVirus-abonnementet er dog ikke inkluderet i  SupportPLUS aftalen.

Backup

For at have optimale muligheder for at hjælpe ved nedbrud, ransomware eller tyveri er det vigtigt med en aktiv backupfunktion hos den enkelte bruger. Som minimum anbefaler vi backup af Office 365 (ikke inkluderet), så mails samt data i OneDrive, SharePoint og Teams er sikret.

Med en  SupportPLUS aftale hjælper vi med opsætning af backup, gendannelse af mistede filer (også de filer en medarbejder har slettet ved en fejl) og generel rådgivning omkring filhåndtering, så alle filer kommer med i den daglige backup.

Følgende er eksempler på opgaver, der er inkluderet i SupportPLUS aftalen:

  • Klargøring / opsætning af bærbare eller desktop – inkl. skærm eller tastatur/mus
  • Opsætning af nye brugerprofiler på Pc’er
  • Nulstilling af glemte kodeord via MS365 selvservice
  • PC sikkerhedsopdateringer (patching) – via ITF-agent
  • Geninstallation af ældre/eksisterende PC’er via Guide
  • Hjælp til problemer med Windows 10 eller nyere
  • Hjælp til identificering af problemer med hardware
  • Hjælp til garanti-sager, hvor der er aktiv support/producent-garanti på HW købt hos ITF
  • Opdatering af godkendte 3. parts produkter (installeret lokal PC)
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af 365-bruger
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af delte postkasser
  • Gendannelse af filer fra backup
  • Installation og opsætning af OneDrive
  • Installation og opsætning af Teams – Baseline setup
  • Arkivere gamle bruger-konti (backup af mail og filer) via selvservice portal
  • Tilpasning af MS 365 spamfilter
  • Hjælp til problemer med Office-pakken, funktionsfejl
  • Nulstilling af glemte kodeord via selvservice
  • Løbende udrulning af best practice sikkerhedspolitik
  • Spærring af konti ved bortvisning af medarbejder
  • PC sikkerhedsopdateringer (patching) – via Agent (copy)
  • Opsætning og administration af sikkerhedspolitik
  • Løbende udrulning af ”Best Practice”-sikkerhedspolitik
  • Hjælp til Anti-Virus
  • Rådgivning ifm. virusangreb – Endpoint
  • Overvågning af AntiVirus og opdatering til nyeste versioner
  • ITF M 365 Care niveau 1 – MS 365 Sikkerhedsscore tjek (mål 50% på score)
  • ITF M 365 Care niveau 1 – kontrol af indstillinger ift. “CIS – MS 356 benchmark’s”
  • Fejlsøgning af problemer med Internettet
  • Fejlsøgning af problemer med netværket
  • Fejlsøgning af Wi-Fi problemer
  • Opdatering af Wi-Fi kodeord
  • Fejlsøgning af firewall problemer, Hjælp til garantisager på netværksudstyr, krav til HW
  • Hjælp til garantisager på netværksudstyr, – krav til HW
  • Løbende udrulning af “Best Practice”-sikkerhedspolitik
  • Support vedr. M365 /godkendte apps
  • Konfiguration af Outlook app
  • Konfiguration af Teams app standart funktioner
  • Konfiguration af OneDrive app
  • Remote sletning af M365-data på enhed ved tyveri
  • Overvågning af PC-backup
  • Udbedring af fejl på backup
  • Overvågning af Office 365 backup
  • Udbedring af fejl på Office 365 backups
  • Gendannelse af filer som er slettet af bruger
  • Gendannelse af mails som er slettet af bruger
  • Gendannelse af 365 backup i forbindelse med virus eller ransomware
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af MX records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af TXT records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af PTR records
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af A records
  • Installation og opsætning af nye PC’er lokalprinter
  • Fejlsøgning på printproblemer – lokalt PC-app til lokal printer
  • Fejlsøgning på printproblemer – MS 365 Cloud / netværksprinter
  • Tilføjelse/ændring/fjernelse af printer drivere – lokalt PC

*) kan kræve særlige aftaler, individuel opsætning eller tilvalg, som kan medføre ekstra omkostninger.

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til  SupportPLUS er du velkommen til at os.
Du er også velkommen til at ringe på 70 100 150.

Scroll to Top